lördag 28 november 2009

Hyacintvaser

Idag har vi städat och fejat inför första advent imorgon. En del saker tycks alltid komma på villovägar här hemma. Visserligen har jag tre stora lådor med julsaker och tro det eller ej, ganska bra ordning och koll på vad som finns i dem. En ljusslinga med vita bollar, som jag brukar hänga i trappen är dock spårlöst försvunnen (vet att jag hade kvar den en bit in på nya året, julsakerna plockades bort mycket tidigare och det är säkert där, i den försenade hanteringen jag har lagt den på något smart ställe!) samt mina lökvaser som jag brukar ha hyacintlökar i. Hittar man inte, får man som bekant ta det man har. Ledsen F, men dina ölglas används nu till något helt annat...
//Catarina

1 kommentar:

Marathonmorsan sa...

Supersnyggt med ölglasen! Mycket bättre än att ha öl i dem.

Kram
Syrran