måndag 30 november 2009

FormFrånSkå

Nu har E även helgöppet i sin lilla bod ute på Berga där FormFrånSkå håller till. E är keramiker och silversmed, samt tovar de mest fantstiska sjalar du kan tänka dig.


Lagom till första advent for jag dit. Jag blev bjuden på glögg och småpratade med trevliga E dryga timmen, innan jag kunde bestämma mig för vilket inköp det skulle bli. Till julklappslottningen med familjen W och M köpte jag något jag mer än gärna själv skulle vilja ha (kan ju inte avslöja det här på bloggen!!).

Sedan har jag länge velat köpa ett av E:s halsband. Jag var egentligen ute efter ett med stansade bokstäver på bricka, men hittade istället ett oerhört vackert med blommor och pärla, som jag inte kunde motstå. Det med bokstäver lovade E att jag kunde lägga in en beställning på senare!


Detta hänger numera runt min hals!
//Catarina

2 kommentarer:

Elin sa...

Åh vad fint!
Ett sånt hoppas jag att tomten kommer med till mig också!

Marathonmorsan sa...

Halsbandet är superfint!
Nu blir jag nyfiken på vad du köpt till julklappslotteriet, men alla E´s grejer är fina, så ditt paket blir man nog glad av att få!
Själv har jag STORA problem med vad jag ska hitta på.....
...och tiden är ganska knapp....
Kram
Syrran