lördag 11 oktober 2008

Fröförvaring

Jag gillar att köpa fröpåsar. Tidigt på vårvintern ger inköpen hopp om att våren är på väg...
Att överskådligt förvara alla påsarna är inte lätt, men nu har jag hittat en gammal låda som tidigare använts till att förvara apotekssaker i - den passar perfekt!

Så här såg det ut innan, trångt och omöjligt att hitta rätt påse.

Så här ser det ut nu. Ett fack för grönsaker, ett för blommor och ett litet fack för de allra minsta påsarna.

Visst blev det bra?

/Anna

4 kommentarer:

Trädgårdstomtarna sa...

Organizing fröpåsar........... Detta inlägg hade passat som handsken i Benitas blogg!!! Anna, det blev superbra, jag vill också ha en sådan där låda!!

Anonym sa...

Mycket snyggt! Imponerande många fröpåsar!

Anonym sa...

kalasbra ide den snor jag direkt

Anonym sa...

Så smart! Jag har precis stoppat mina fröpåsar i en stor plåtlåda från Ikea, inte så vidare organiserat, men de får i alla fall plats. :)
Fin blogg som jag besöker med jämna mellanrum.